Nieuwleusen Synergie gaat met glasvezel ‘de wijk in’.

Nieuwleusen Synergie gaat met glasvezel ‘de wijk in’.

Afgelopen week zijn Nieuwleusen Synergie en Plinq gestart met de volgende fase in hun glasvezelcampagne: ‘de wijk in’. Alle huizen in de kern van Nieuwleusen worden persoonlijk benaderd door de leden van Nieuwleusen Synergie en provider Plinq. Tijdens hun bezoek kunt u als bewoner u laten informeren over glasvezel en de unieke mogelijkheden, het aanbod van de verschillende diensten en de initiatieven van Nieuwleusen Synergie. Tevens kunnen zij u antwoord geven op al uw vragen.

Nieuwleusen Synergie en de provider Plinq hebben er voor gekozen om de campagne te verlengen met twee maanden. “Wij hebben hiervoor gekozen omdat wij op 1 september a.s. graag de zekerheid willen hebben dat 30% van de kern en 60% van het buitengebied aangesloten gaat worden op de glasvezel’’, zegt Martin Luinstra voorzitter van Nieuwleusen Synergie. “Dit geeft ons de tijd om iedereen persoonlijk te benaderen, rekening houdend met het aanbreken van de zomervakantie”. De campagne is nu enkele maanden van start. “de wijk inWij ervaren dat veel inwoners van Nieuwleusen positief tegenover het initiatief van Nieuwleusen Synergie staan, echter hebben onvoldoende inwoners van de kern van Nieuwleusen zich momenteel aangemeld”, aldus Luinstra.

Volgens Luinstra is de voornaamste reden hiervoor dat veel inwoners nog niet echt de tijd hebben gehad om zich te verdiepen in de mogelijkheden en niet volledig bekend zijn met de aantrekkelijke voorwaarden. Daarom is besloten om in de kern actief te gaan werven, zodat de 30% gehaald gaat worden! In het buitengebied wordt momenteel nog niet iedereen persoonlijk benaderd. Het buitengebied wil wel mee doen! Aanmeldingen blijven hier binnenkomen, aldus Luinstra. Hier beseffen meer inwoners dat dit een unieke kans is om aangesloten te worden op een snel, stabiel en betrouwbaar netwerk tegen een gunstige prijs. Maar om het netwerk na 1 september definitief te kunnen gaan aanleggen zijn er zowel in de kern als het buitengebied nog niet voldoende aanmeldingen.

In de komende weken van de campagne zullen Nieuwleusen Synergie en de provider Plinq actief hun campagne onder de aandacht brengen. Naast een persoonlijk bezoek bij u in de wijk, geven zij bedrijven in Nieuwleusen persoonlijk advies en zullen zij aanwezig zijn bij lokale evenementen. De lokale clubs en verenigingen kunnen ook nog steeds profiteren van de clubactie, elke aanmelding via de club of vereniging levert hun €10,00 op.  

Van belang is dat alle inwoners van Nieuwleusen zich goed laten informeren en aanmelden voor glasvezel voor 1 september a.s. Alleen dan kan geheel Nieuwleusen aangesloten worden op de toekomst met razendsnel internet, voordelige telefonie en haarscherp beeld! En dit zonder winstoogmerk, zodat de prijs laag kan blijven nu en in de toekomst! “Iedereen moet overtuigd zijn van de aantrekkelijke voorwaarden en het belang van Glasvezel, alleen dan kan het er komen’’ aldus Luinstra. “Wij kunnen dit alleen met z’n allen mogelijk maken’’.

 *Inwoners kunnen voor meer informatie terecht op www.glasvezelnieuwleusen.nl of via Twitter: @glasvezelnwl.

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.